| Page | Author | Title |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_00a.jpg) | a | | (cover) |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_00b.jpg) | b | | (advertentie) |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_01.jpg) | 1 | | (advertentie) |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_02.jpg) | 2 | | (colofon) |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_03.jpg) | 3 | | Inhoudstafel |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_04.jpg) | 4 | | Acteren: Verhalen van een duizendpoot |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_09.jpg) | 5-10 | Luk Van den Dries | Oefeningen in het verdwijnen: Enkele gedachten rond acteren |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_14.jpg) | 11-19 | Clara Van den Broek, Lucas Vandervost | Heel het leven van een mens is vormgeving |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_20.jpg) | 20-21 | Tom Rummens, Sara De Roo | Het gaat voor mij over spelen, niet over zijn |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_22.jpg) | 22-23 | Wayn Traub | Iedereen acteur |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_26.jpg) | 24-26 | Ellen Steynen, Eric De Volder | Dansen met de schaduw van het onbewuste |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_27.jpg) | 27-30 | Marleen Baeten, Gert Jochems | Voor de honderdste keer tegen de deur |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_31.jpg) | 31 | Roel Verniers | Als ironie cynisme wordt... |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_32.jpg) | 32-35 | Maaike Bleeker | Verhalen voor een nieuwe wereld: Een repliek op de teksten van Kees Vuyk in het vorige Etceteranummer |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_36.jpg) | 36-39 | Tom Janssens | Claustrofobische allures van een merknaam: Robert Wilsons schijnhuwelijk met de opera |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_41.jpg) | 40-42 | Rudi Laermans | Hedendaagse dans, wat is dat?: Petite leçon sociologique |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_45.jpg) | 43-45 | Elke Van Campenhout | De slang in de tuin van Eden: De wereld volgens Bruno Beltrão |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_46.jpg) | 46-55 | An van Dienderen | Collectiviteit in beeld: Het productieproces van The March, The Burden, The Desert, The Boredom, The Anger, De eerste langspeelfilm van Els Dietvorst i.s.m. De Zwaluwen |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_56.jpg) | 56-58 | Erwin Jans | Oedipus, Echnaton en Nasser: De Griekse tragedie in het Arabische theater |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_59.jpg) | 59-61 | Geert Sels | Look back in wonder...: 'Zien en Zien' en The Monkey Trial van tg Stan |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_62.jpg) | 61-63 | Loek Zonneveld | Mokerslagen van schoonheid: Peter Sellars' The Children of Herakles |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_63.jpg) | 63-65 | Marleen Baeten | Smaakmaker: PIGMENT Ludion/Vlaams Theater Instituut |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_66.jpg) | 65-66 | Geert Sels | Het verleden tot leven gebracht: Twee nieuwelingen in het rek van de Brook-publicaties |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_67.jpg) | 67-68 | Leen Thielemans | Kunsteducatie, een nieuw Babel?: Een lezersbrief in antwoord op het artikel van Marleen Baeten in Etcetera 89, december 2003 |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_69.jpg) | 69 | | (advertentie) |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_70.jpg) | 70 | | (advertentie) |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_71.jpg) | 71 | | (advertentie) |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_72.jpg) | 72 | | (advertentie) |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_73.jpg) | 73 | | (advertentie) |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_74.jpg) | 74 | | (advertentie) |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_75.jpg) | 75 | | (advertentie) |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_76.jpg) | 76 | | (personalia) |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_77.jpg) | 77 | | (advertentie) |
![](img_small/2004-04_jg22_nr91_78.jpg) | 78 | | (advertentie) |