| Page | Author | Title |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_00a.jpg) | a | | Etcetera JAARGANG XVIII Nr74 DECEMBER 2000 |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_00b.jpg) | b | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_01.jpg) | 1 | | Inhoudstafel |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_02.jpg) | 2 | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_03.jpg) | 3 | | Redactioneel |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_05.jpg) | 4-5 | Dirk Opstaele | Bewegingen in de ziel van de toeschouwer |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_09.jpg) | 6-9 | Rud Vanden Nest | Vestiaire verplicht |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_06.jpg) | 6 | | De kunst van het kijken |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_11.jpg) | 9-11 | Griet Vandeplas, Piet Van Hecke | Recht voor je neus |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_13.jpg) | 11-13 | Hugo Haeghens | Programmeren in de periferie |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_16.jpg) | 13-16 | Jac Heijer | Toneelkijken, een lust |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_14.jpg) | 14 | Andrej Tarkovski | Andrej Tarkovski |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_17.jpg) | 16-17 | Els Leysen | Wekelijkse portie voedsel |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_20.jpg) | 17-20 | Luk Van den Dries | Over het samenspel van kijken en weten |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_20.jpg) | 20-21 | Annemie Vanackere | Theatersensaties delen |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_21.jpg) | 21-23 | Sara De Bosschere | Ik kijk altijd vanuit mijn vak |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_24.jpg) | 24-25 | Jane Vander Elst | Hoe meer ik naar theater kijk, hoe leuker het wordt |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_24.jpg) | 24 | Bertolt Brecht | Bertolt Brecht |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_25.jpg) | 25-26 | Bart Van Wamzeele | Voor het verdwijnt en daarna |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_26.jpg) | 26 | Vsevolod Meyerhold | Vsevolod Meyerhold |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_27.jpg) | 27 | Roel Verniers | Ezels van konijntjes |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_28.jpg) | 28-29 | Bernard Dort | Het boek in het theater |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_29.jpg) | 29-31 | Johan Thielemans | De toeschouwer als onderwerp van het politieke debat rond cultuur |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_30.jpg) | 30 | Georg Wilhelm Friedrich Hegel | Georg Wilhelm Friedrich Hegel |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_31.jpg) | 31 | Jacques Vincent | Twee stukken op één dag - het is een verslaving |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_32.jpg) | 32 | Annemie De Meulemeester | 'Toeschouwer' kijken |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_33.jpg) | 33 | Peter Anthonissen | Een overstromend bad |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_34.jpg) | 34-36 | Marianne Van Kerkhoven | Theater verandert in je geheugen, dat is het schone eraan |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_38.jpg) | 37-39 | Eric De Kuyper | De recensent als toeschouwer, de toeschouwer als recensent |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_41.jpg) | 40-41 | Christian Metz, Rudi Laermans | 'Ik ga naar de film' |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_46.jpg) | 42-46 | Pieter T'Jonck | De kijker, de acteur, het stuk, de locatie |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_49.jpg) | 47-51 | Jeroen Peeters | Het kijken vormt de inzet |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_56.jpg) | 52-56 | Paul Pourveur, Ineke de Paepe, Jonas De Ro, Lotte De Vuyst, Flo Flamme, Margaux Herman | Lilith@online |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_57.jpg) | 57-63 | Loek Zonneveld | Gedemilitariseerde zone |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_64.jpg) | 64-67 | Rudi Laermans | Het theater gedacht |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_76.jpg) | 68-76 | Rudi Laermans | Dansplezier, breakdance, intieme lichamen en nog zowat |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_76.jpg) | 76-79 | Marleen Baeten | De ondraaglijke lichtheid van het bestaan |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_81.jpg) | 79-81 | Loek Zonneveld | 'Kom naar me toe - Dood' |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_81.jpg) | 81-82 | Steven De Belder | Verloren gelopen in een tunnel |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_82.jpg) | 82-84 | Dries Moreels | Repetitie: de spanning tussen individuele geschiedenis en herhaling en verdubbeling |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_85.jpg) | 85 | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_86.jpg) | 86 | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_87.jpg) | 87 | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_88.jpg) | 88 | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_89.jpg) | 89 | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_90.jpg) | 90 | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_91.jpg) | 91 | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_92.jpg) | 92 | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_93.jpg) | 93 | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_94.jpg) | 94 | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_95.jpg) | 95 | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_96.jpg) | 96 | | Personalia |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_97.jpg) | 97 | | (advertentie) |
![](img_small/2000-12_jg18_nr74_98.jpg) | 98 | | (advertentie) |